Dötrött

Oj va trött jag är idag! Känns som att Jacob har ringt och väckt mig 100 gånger inatt haha. Nu på morgon skulle jag ut och springa men va så jävla trött så orkade inte. Tog istället bussen till Jacob. Trevligt när man hittar han sovandes i soffan me kläderna på. Nån som va vaken lite för länge igår kanske ;p
Igår efter jobbet var jag iaf ute och sprang i ösregnet. Sjukt härligt att springa när d regnar! Sen var jag bara inne fram till middagen. Efter vi hade ätit var jag och Ida på Ica och handla godis och efter det var vi ner och kollade på när opes f16 spelade match. Dom förlorade med 3-0. Efter matchen hämtade Emma och gänget mig så jag var me dom ett tag men åkte hem tidigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0