uttråkad

Wiiiie vilken rolig dag! ELLER?
Det har varit pissväder hela dagen. Varit åska och regnat. Nu ikväll har jag absolut ingenting att göra. Mamma och Micke åkte precis iväg på fest och här sitter jag hemma själv utan data och tv. Tvn har typ pajjat av åskan och min dator har Emma med sig till stuga. Suck. Funderar på att cykla till ica och köpa hårfärg och färga håret. Typ blont elller kanske rött eller svart. Bara göra en stor förändrig bara för att jag har så jävla tråkigt. Kanske slutar med att jag har rakat av mig håret när kvällen är slut haha. 
Igår var iaf jag, Johanna och Frida ut. Var i odensala till typ kl 2 och då tog vi taxi till stan för att käka. Blev på stan till kanske halv 4 då vi började gå hem. Jag och Johanna satt ute på hennes balkong och drack öl och snackade till klockan var över 5. Gick efter det hem till Jacob och sov där men åkte hem tidigt imorse.
 
Snapchat : hannagoden
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0