Berlin

Åh hade skrivit 1 super bra inlägg tidigare idag men tydligen så vill inte det komma fram så får skriva nu ist då.
Jobbet var iaf lika roligt som vanligt idag. Det är så bra att vi har roligt tillsammans på jobbet för då går tiden så hilma fort. Efter jobbet åkte jag hem till William där det bjöds på fika. Satt och prata och rökte vattenpipa innan jag gick hem. Efter middage tog jag bussen till Jacob. Kollade på film och myste fram tills att jag fick super ont i magen och mådde as illa så Micke fick komma och hämta mig.
Hade tydligen fått ett USB med posten idag med massa bilder sen vi var i Berlin med skolan. Kanske lägger upp några av dom bilderna imorgon. Godnatt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0