Midsommar

Tror inte att gårdagen hade kunnat blivit bättre än va den va! Mår sjukt dåligt idag men helt klart värt gårdagen!
Började dagen med att jobba mellan 7-12. Åkte hem efter det och fixade mig och allt innan jag, Emma, Petro,Elin,Johanna och Frida åkte till grytan till min faster. Under kvällen spelade vi kubb, åt mat, gjorde kransar, dansa, sjöng och massa annat roligt! Blev riktigt bra drag på kvällen och det kom hur mkt folk som helst. Hade så otroligt roligt! Johanna och Frida åkte hem tidigare men jag, Elin och Petro fick skjuts hem runt 4. Träffade då Jacob i stan och följde med honom hem till Alexander och sov där.
Idag har jag bara legat hemma i soffan, kollat på film och sovit. Nu ska jag fixa mig innan familjen drar iväg till Byskogen på middag med faster och kusinerna!

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Petronella

Det var en sjukt bra kväll, tack för att jag fick följa med. Älskar dig :)

2013-06-23 @ 23:41:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0